Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Στους δρομους της Ομονοιας και στο Χρηστο

Σε αυτη τη χωρα ολοκληρο το πλανητη το μονο πραγμα που γινετε και επιτρεπετε ελευθερα  ειναι η βια δυστυχως .βρηκαν κι αυτο το μικρο ηλιθιο (για μενα λεω )και πανε για φραγκα να το φανε  επειδη εχει ιδεες επειδη δε ξερει να τις  προστατεψει ολοι οι αλοι μουγκα κανετε  μονο τη πλαγιος ξερετε ακου να δεις τωρα σκεπτικο ο θανατος πουλαει φυλα και με μια γαματη ιστορια εκει να δεις .λοιπον ειμαι γυναικα σε απεξαρτηση εχω καθε δικαιωμα να μη μου τρελενετε  την θεραπεια μου ο δρομος ετσι κι αλιως μοναχικος ειναι δεν υπαρχει κανενας λογος να ενοχλητε πιστευα με αγαπαει εκεινος ο ανθρωπος για το Χρηστο μιλαω αλλα οσο περναει ο καιρος και εγω φερομαι ανθρωπινα κι εχω στειλει τοσα μηνυματα και δε περνω απαντηση σα διολος κι εγω βαζω διαφορα στο νου μου που ισως μπορω να αποδειξω θα ηθελα οσο καθαριζω να εχω ολο και πιο ξεκαθαρες  σχεσεις και να μην υπαρχει η αναρχια με το τροπο που την εκφραζετε  νομιζω καποιοι μπορει να εχουν ολοκληρη πλεκτανη για τα γρηγορα λεφτα που ισως τη σχεδιαζαν και χρονια,για να μαζεψω αποδειξεις επειδη τωρα γινομαι καλα χρειαζομαι χρονο θα μου πεις τι τα λες με την ελπιδα οτι με αγαπαει τα λεω μου χει καταραστει ομως τη ζωη  κανω περα τις φοβιες μου οσο αργους  ρυθμους κι αν εχω ελπιζω να εκτιμησεις τη ευθυτητα  μου γιατι με εχεις μπλοκαρει παντου θελοντας να δειξεις οτι εγω παρενοχλω ενω εσυ με διαφορους λογαριασμους που φτιαχνεις ανεκαθεν εφτιαχνες  δε ξερω πια αν θες να βοηθησεις η να με σκοτωσεις  και αυτα που κανετε χακαρετε οτι να ναι κι εμενα το μονο που μ ενδιαφερει μια ησυχη  ζωη να εχω οργανομενα και ασφαλη αυτα που αγαπαω και με βοηθανε να διμιουργω οταν ειμαι ηρεμη,με εφερες σε μια κατασταση ωστε να ειναι ανεξελεκτο ασχετα το τι ειμουν τωρα  καθαριζω,ενα χρονο με λες παρανοικη ενα χρονο και 6 μηνες κοντα ειναι που δε μου μιλας σχεδων τις γιορτες πριν ειπαμε  δυο κουβεντες γρηγορες εσυ δηλαδη ψυχρος γαματα ΄ναι θα τα πουμε συντομα' και μετα η επομενη σου για κατι που εκανα βιαστικο μου στελνεις 'σε κανω και εγω μπλοκ μην εχεις τυψεις μιλισαμε αλλη μια φορα φωναζες δεν ειμαι τοσο χαζη να καταλαβω οτι οι ανθρωποι δεν ειναι τοσο ηλιθιοι οποτε κατι δε παει καλα δε ξερω και ποιοι ειναι οι φιλοι σου και ποιοι οι δικοι μου που δεν νομιζω να μου χεις αφησει τιποτα με εχεις διασυρει με το πιο βρωμικο τροπο  εγω δουλευω εδω οσο μπορω δε μου αφηνετε και μυαλο δουλευω για καλο σε πονεσα ασυνειδητα  για πολους λογους μαλον εχεις κρατησει  τη μνησικακια σου και την εχεις κανει δηλητηριο , τι θα πεις παραπλευρες απωλειες για μενα ;, την ιδια σου την οικογενεια ενοχλεις ετσι κι αλιως νομιζω αυτες οι σκεψεις ειναι.. σοβαρες  μπορω να ειμαι ελευθερη ομως αλλα μαλον εσυ εισαι πιο βολεψακιας απο μενα εγω τι να χω βολευτει προσπαθω να κανω τη ζωη μου λιγο ευκολη λογο προβληματων μετακινησης υγειας θεραπειας διορθοσης ισως δυσλεξια ισως αυτισμος ισως σχιζοφρενεια σε καποια σημεια χωρις να σημαινει οτι δεν εχω την ευφυεια να τα τα αντιλαμβανομαι λεω πιθανα ενταξη οχι οτι ειναι διαγνωσμενα απο μια ματια που εριξα προσπαθοντας  να βρω απαντησεις σε προβληματα μου η σχιζοφρενεια παρεπιπτοντως δεν εχει να κανει με τη λογικη μπορει να ειναι ανεπαφη φανταζομαι αλλα δεν εχω ειμαι σιγουρη γι αυτο ναι, κατι συκωτια τωρα κατι χειρουργεια αρκετα πολλα που εγω φυσικα παλι εφταιγα για τη κατασταση μου ολοι λοιπον ειναι καλα εκτος απο εμενα που εχω μπλεξει με αυτο το κωλοπαιδι τι κανεις μανωλιο  λοιπον σε αυτη τη περιπτωση οταν υποψιαζεσαι διαφορα ,δυστυχως δε μου αφησες αλλη επιλογη κρατοντας ετσι τη σιωπη σου ενω με εχεις διασυρει με ψεματα με εχεις κρινει χωρις να με ξερεις εμενα προσωπικα και το δρομο μου εχεις μιλησει  σε ολους για εμενα για το δικο σου εγωισμο και τη δικη σου ικανοποιηση .Αν  αγαπησες  ποτε  σου εμενα αν αγαπησες ποτε  τη φωνη μου γι αυτα που παλευα  εστω και μεσα  απο τη χρηση κι αυτα εκει εξω στους δρομους της ομονοιας που κανεις δε  ξερει κανεις  πουστης αντρας ποσο εχω προσπαθησει για τη ταξη και τη βοηθεια ολων των πλασματων εκει παιζοντας καθυμερινα ρωσικη ρουλετα με τη ζωη μου ,εχουν περασει 15 χρονια παντα με  τη συνηδειση να  φυγω απο εκει και τη προσπαθεια παντα αλλα  ειναι πολυ  δυνατος  αντιπαλος  η ηρωινη ,εχω καταφερει να την αντιμετοπισω με τη βοηθεια σου κιολας αλλα με εχεις  κλεισει σε μια φυλακη με εχεις  φιμωσει μου εχεις στερησει καθε  δικαιωμα λογου και αληθειας να ειπωθει .

1 σχόλιο: