Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Δεν ευθυνομαι για καμια αναρτηση  τη στιγμη που εχω προσπαθησει να  επικοινωνησω μαζι του  εδω και  εναμιση χρονο  ειμαι χρηστης  ουσιοεξαρτισιογονων ουσιων  οχι πλεων  εκτος απο τα  ηρεμιστικα που περνω για εκεινον  σε προειδοποιησα  απειρες  θα τρελαθω αν δε  μιλησεις  σαν  ανθρωπος  ουτε ξερω τι αλο θα κανω ακομα  το νου σου προφυλασω την αναρωση μου το χρονο μου που εχασα απ τη ζωη μου εχω αρκετα προβληματα  υγειας και οχι μονο ψυχιατρικα  κομπλε  ειμαι  αν δεν ειχα  εσενα  να με τρελενεις  μ αυτο  το τροπο  το γνωριζει  λοιπον και περα απο το ποιος μπορει να εισαι και τι να εισαι  οφειλω  να με προσταψω δεν ειναι τροπος αυτος αλλα ας εισουν εδω   τη στιγμη που δε σε προδοσα  ενω εσυ εχεις  γυρησει ολους  εναντιων μου μη τα πολυλογουμε  ο ανθρωπος πειραξε  πλασμα κουρασμενο  τη γαμησες 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου